torsdag 29. november 2007

Eksamenstid

Nå som desember nærmer seg og eksamenene nok en gang banker på døren, har jeg gjort meg noen tanker. Jeg kan fortsatt ikke skjønne hvor all tida har blitt av.

Hvorfor så tidlig?

Jeg ville løpe lange turer i skogen, ikke sitte inne og regne.
Jeg ville finne kartflyten på Eldor, ikke lese stål- og trekonstruksjoner.
Jeg ville skrape søle av o-skoa, ikke lure på hvorfor M=ql^2/8
Jeg ville henge med de andre Naked Aas boyza, ikke rive meg i håret fordi jeg har lest i 5 timer og fortsatt ikke skjønner noe!

3 kommentarer:

Forrestgumper sa...

Kunnet ikke sagt meg mer enig!!!

Anonym sa...

...hmmm e d mulig å dra med NBoyZ'a på en runde med prøvesmaking av årets julebrygg fra div bryggerier? Gjerne med påfølgende Juletrebodega etter at ganene har fått smake juleølet...

Panserpike og tidligere H5 beboer

Anonym sa...

Ja, men det bør da kunne gå an..!