søndag 11. november 2007

Første Kadaver'n

Ja, kom meg gjennom Kadaver'n med litt stil i hvert fall. Løypa var nesten akkurat 3 mil, brukte ca. 4.20 timer, men den første mila var tempoet rolig, unntatt til 1. post da, der jeg og en gruppe på 3 haldensere bomma 10 min! Løp rolig derifra og til første matstasjon. Videre løp vi fortsatt litt rolig, men når vi kom ned mot E18, gikk tempoet litt opp, men mest fordi det var flatt og lettløpt. Men ved Elvestad, da bestemte jeg og Tor, som hadde fått en luke ned til Hallvard og Jens-Petter for å kjøre på. og det gjorde vi, plukka hele tiden løpere derifra og til mål. Egentlig en jævelig god følelse å ta igjen folk, for så å sige sakte i fra igjen. Men hvordan skulle jeg bli kvitt Tor? Visste jeg ikke kom til å ha krefter til en spurt, og siden han er i militæret kom han sikkert til å bli tøff mot slutten. Satte derfor opp tempoet enda mer ved Kroerbakkene, halvveis på et langstrekk på 5/6km, i oppoverbakken fikk jeg luke, men kunne ikke slappa av, da ville han ta innpå, så fortsatte å kjøre det tempoet helt inn, ca. 4/5km. Motiverte meg hele tiden med at det "ikke var langt igjen", "jeg drar i fra". Ved sistepost, litt over 1 km før mål, så jeg meg tilbake og så ingen over jordet, men han kunne ha tatt et annet veivalg! Måtte kjøre på, i siste bakken så jeg meg igjen tilbake og ble bare sjukt glad, ingen var å se, for da var'e bare 150 m igjen til mål. Vel i mål var jeg helt utslått, satt inne i garderoben i 15 min før jeg klarte å gjøre noe annet. Deilig følelse å endelig være i mål etter over 4 timer løping! Og klatra såpass mange plasser at det ble en 10.! Godt fornøyd med det i Kadaverdebuten, fikk også et Kadaverpoeng!
Men også en god Kadaver av Naked Aas boyZ, 3 blant de 5 og 4 blant de 10, det ekke verst!

Ingen kommentarer: