mandag 5. november 2007

Ich? Bin Laden?

I dag fikk jeg for første gang erfare krigen mot terror på egen kropp. Kanskje på tide siden det er alt har gått 6 år siden den startet. I allefall så var det på veien hjem fra Trondheim og NSM og i sikkerhetskontrollen på Værnes det skjedde. Jeg ble taua inn etter å ha passert pipemaskinen. Mannen ville ta en ekstra titt på meg. Noget motvillig lot jeg han la hendene sine gli over kroppen min med den troen på at han visste hva han holdt på med. Rutinekontroll ble det visst kalt. Jeg hadde ingen våpen på meg i dag, og fikk dermed passere. Da jeg imidlertid skulle plukke opp håndbagasjen min så ble jeg tatt til side nok en gang. De ville se nærmere på innholdet i sekken. Den inneholdt egentlig bare en annen bag og toalettmappen min. Den ble så åpnet, og hva fant så damen der? Jo, barberskum! Jeg hadde jo selvfølgelig glemt at det utgjorde en stor sikkerhetstrussel for Riket, så den ble beslaglagt. Så får det så heller være at damen ikke fant barberhøvelen min og negelfila som også lå i toalettmappen. Siden boksen med barberskum var helt ny og dette er dyre varer så blir jeg nok snart lik han her:

1 kommentar:

Anonym sa...

Wer ist Laden?
Bist du Laden gewesen?
Ich bin sogar Laden nicht.