mandag 19. november 2007

Reisebrev

Løten 19.11.2007

Kjære Naked Aas boyZ!

Har dere det bra? Det har jeg. Gikk daten bra i helga, Øystein? Trener dere andre bra?

Selv om jeg ikke er på andre siden av jorda, og ikke skal være borte i mer enn 14 dager følte jeg allikevel det var på sin plass med et lite reisebrev. Det har ikke skjedd så altfor mye spennende siden jeg forlot dere på fredag. Togturen opp til Løten gikk fint uten store problemer, men jeg kjente jeg savnet dere alle sammen allerede da jeg passerte Lillestrøm. Helga bød på en fin løpetur i verdens mest herlige terreng, Mosjømarka. Lørdag var den badet i sol med et lett rimlag blinkende som sølv mellom høye furulegger på moene innover skogen. Ble lett melankolsk der jeg løp helt alene for meg selv. Skulle gjerne delt dette øyeblikket sammen med dere. Begynte så vidt å regne noen oppgaver i 3MX om delvis integrasjon og substitusjon. Ble ferdig med dette i kveld. En ting lurer jeg på, Øystein ( og tilgi meg dere andre om dere føler dere støtt fordi jeg henvender meg direkte til Øystein her) hvordan skal jeg regne ut integralet av (ln x)^3 dx? substitusjon er utelukket. Delvis integrasjon? ja, men uansett blir det et komplisert integral å regne på. Jeg har meldt pass!

Vi sees om ikke altfor lenge!

Hilsen Simen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hyggelig at du savner oss. Jeg savna deg på hurtighetstreninga i kveld. Ola var farlig sterk, men jeg regner med at jeg kommer i slag snart. Vi skal trene i morra tidlig også, så du burde vært her.