tirsdag 5. august 2008

NM-ultra: 4 dager igjen

Lørdagen nærmer seg med stormskritt og jeg blir stadig mer nervøs! Slukket nervene med skolestart idag, et skrivekurs ved UIO. Så nå skal jeg lære å skrive. Prisene har forresten gått opp på kollektivtrafikken. Heia Norge.

Dagens treningstur var en løpetur på 70 min i Åsjungelen. Trist som faen at det også har blitt hugget på Åsmåsan. Ut fra et skogsdrftsmessig syn var det nok helt riktig å sluttavvirke hele driten, men det får da være måte på! Det var dagens største nedtur.

Middagen idag bestod av kylling og pasta med grønnsaker. Ikke det at jeg har trua på at grønnsaker gjør at man løper fortere.



Naked Aas boyZ tipper at plasseringene nr.8 og 7 i Ultralang blir besatt av

7.plass: Jon Pedersen
8.plass: Eirik Watterdal

1 kommentar:

Forrestgumper sa...

Spennende føljetong du har dratt i gang her! Fin blanding av mattips, gambling, samfunnskritikk og daglige gjøremål.

Gleder meg allerede til morgendagens oppdatering! Blir det mer samfunskritikk - vil tiggerne på Karl Johan få det glatte lag? Hva står på menyen - kanskje en god suppe? Kommer "Larsen" inn på topp 6? Hvilket blad er det som leses - kanskje Ås-nytt? Dette er realityshow av høy klasse!!!