søndag 22. mars 2009

Siste 48 timer.

Overskriften er inspirert av Radioresepsjonens faste spalte de siste 24 timer. Man kan like gjerne kalle det en oppsummering av helga.

Helga har bydd på masse gode opplevelser! Lørdag morgen var jeg oppe kl 0700 for å skøyte på skaran. En herlig tur som blant annet bød på 8 rådyr som kom travenes rett foran meg. Lørdagens 2.økt var spinning. Nå har det seg slik at mange i NAB og våres omgangskrets ikke anerkjenner spinning som trening. Jeg er til dels enig i det. Hva som er årsaken til at spinning har fått et slikt dårlig rykte kan være så mangt. En mulig forklaring er at det trenes inne i en sal og at aktiviteter som bedrives i sal primært sees på som husmortrim.

Siden lørdagen var en dag helt uten løping tok jeg det igjen i dag med to løpeøkter. Tveite ble observert i pent driv over prærien, noe som lover godt for medaljesjansene til Ås-UMB under NM-stafett i Ålen

Av andre aktiviteter kan det nevnes at jeg har laget mitt eget digitale kartarkiv som nå kan beskues av alle som har lyst. mange vil kanskje hevde at det er et sjansespill å legge ut kartene sine i full offentlighet med tanke på å unngå gapestokken. Allikevel tar jeg sjansen.

Ingen kommentarer: