fredag 26. desember 2008

Hvem faen!?

Hvem faen er det som styrer over Natt-NM?! Stå fram for helvete! Jeg går ut i fra at det sitter en liten mørkredd jævel et sted i NOF og bestemmer at Natt-NM i 2009 også skal være fellesstart. Hvem gir den kjøteren rettigheter til å ødelegge orienteringens vanskeligste disiplin, og fremme en forskrudd tankegang om at henging skal lønne seg? For suksessen med fellesstart var jo fucking enorm i 2008.. Køløping og ræva gafling er virkelig kvaliteter vi setter pris på i et arrangement med NM-status. Jeg håper for helvete at løpsleder og løypelegger i Haugesund mot alle odds klarer å skape et kvalitetsløp. Hvis ikke har jeg løpt mitt siste jævla fellesstart-NM.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Amen!

Jan Kocbach sa...

Så enig, så enig...

Anonym sa...

Selv jeg som oftest tjener på fellesstart er i mot.
Noen ganger lurer jeg på hvem som egentlig bestemmer her i o-landet ?

Det er neppa vår kjære Valstad som har bestemt dette?

Anonym sa...

Natt NM med fellestart er for kvinner og homofile

Fast sa...

fellesstart i natt-nm er som å fake orgasme når man runker.

finnes regler for dette:
http://www.orientering.no/t3.asp?p=66854

Anonym sa...

Da må vi jo protestere! Det er i strid med deres eget regelverk. Men hvis jeg husker rett så står det også et sted at en eller annen komite kan bestemme startmetode. Jeg skal sende brev til NOF. Svaret vil bli offentliggjort.