søndag 9. november 2008

Fritidssyssel.

I helga tok jeg turen hjem til Løten for å teste skiføret. Det var relativt bløtt og tåkete, men ut på ski skulle jeg! Skøyta en times tid før jeg gikk lei.

Det som har vært mest spennende denne helga har vært å oppholde seg i kjelleren. Der finnes det nemlig utallige mengder med gamle orienteringsblader! Jeg ble inspirert til å sortere årganger av Skogsport, Orientering og Veivalg.

Nå vet jeg hva juleferien skal brukes på. Det blir å pløye igjennom årganger av Orienteringsblader fra starten av 1980-tallet og fram til i dag. Satser på at det da vil dukke opp mange gode historier om helten vår, Tveite. En videre målsetning er å digitalisere alle bladene slik at vi kan dele dem med alle våre trofaste lesere på . Det kommer imidlertid til å ta tid, lang tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

kult! jeg gleder meg