onsdag 6. april 2011

Norgesmesterskapet i nattorientering neste

Etter flere års opphold skal det endelig arrangeres norgesmesterskap i nattorientering igjen. Larvik OK skriver på sin hjemmeside at natt-NM er utsatt til høsten, men at det skal arrangeres et nattløp med individuell start og craft cup-status fredag 15. april. Jeg skjønte ikke hva de mente, inntil det gikk opp for meg at natt-NM er det sirkusopplegget som har vært arrangert de tre siste vårene. Når jeg tenker over det kan jeg jo også huske at de har sendt med oss noen medaljer hjem. Uansett er det herlig at norgesmesterskapet i nattorientering igjen skal arrangeres slik det er ment å være. Av en eller annen grunn kaller ikke arrangør og forbund løpet for norgesmesterskapet i nattorientering. Jeg går ut i fra at det er en skrivefeil, og avventer innbydelsen, men dersom det viser seg at NOF har tenkt til å ruge på NM-medaljene vil vi se det som vår oppgave å dele ut passende symboler til topp 3.

Ingen kommentarer: