onsdag 23. september 2009

Debut som o-pamp

I kveld debuterte jeg på kretsledermøte i AOOK. JEg skulle få være med de store gutta å se hvordan O-Norge virkelig styres. Det ble noen ok diskusjoner men det største minnet var nok serveringen. På oppfordring fra N'Gugi skildrer jeg gjerne hendelsen på en lyrisk form og håper samtidig at noen oppfatter det som et spark bak til neste møte!

Jeg var tørst og alt du serverte var Zero
Ja, du kretsleder, ble ikke akkurat min hero
En flaske så fullt av trykk
Jeg skrudde og skrudde og skvatt til med et rykk

Coca Cola skal være av typen rød
Server meg noe annet og du kan dø
Sukkeret skal være ekte vare
Ligth og zero-varianter kan du spare

Dette er kort beskrivelsen av min debut blant pamper
Noen usofistikerte lettbrusramper
Men vi fikk da utløp for noe av vår trang
Og sikret Ås-UMB et par nye arrangement

1 kommentar:

Anonym sa...

YES. Skal man først drikke cola (eller annen brus) må det være sukker. Eldre panserpike