fredag 11. juli 2008

Sommerhilsen fra solkysten

Hei, hei! Nå er det på tide å komme med en statusrapport etter lang tid vekk fra dere andre boyZa. Dagene i Bamble ruller av gårde som bare det. Etter en uke med sykdom etter o-festivalen er treninga oppe og går som nesten normalt igjen, som vil si noen ganger i uka:) På onsdag løp jeg faktisk intervaller også, så pass dere! I helga får jeg svar på om litt over en ukes trening og over et døgn med overtid denne uka har hjulpet på å komme tilbake i form da jeg deltar på de to siste løpene i Sørlandsgaloppen. Motivasjonen er på topp, så jeg gleder meg masse til å løpe o-løp igjen.

Og en helt annen ting. Under en treningstur i forrige uke hvor jeg løp litt langs E-18 i Bamble møtte jeg en sliten passat som tuta og vinka! Jammen var det ikke helten vår, Tveite!

Ingen kommentarer: