lørdag 29. mai 2010

Alternativ trening

Her er det lenge siden jeg har skrevet. Har nå avslutta skolebloggen, så kan fokusere mer på NAB framover nå. Men jeg kan ikke love så mange løpsanalyser og referater som jeg gjerne skulle ha lovet. For et par uker siden klarte jeg å tryne med sykkelen og brekke venstre kragebein... Da røk mye av sommertreninga og løpa. Skikkelig kjipt, var motivert for å trene en del i sommer og så fram til lokale løp i mai. Har hatt et avbrekk fra kart nå i nesten et helt år, så gleda meg til å komme i gang igjen. Isteden blir det alternativ trening. Det består for det meste nå i starten i å gå opp og ned trappa mellom første og ande etasje. Og reise seg opp fra stolen, senga og dassen etter å ha vært der. Får trent fingra mye også. Den hvite Xbox 360- kontrollen min har blitt min beste venn i det siste hehe.
Men neida, alt er ikke helt svart. Er ute å går noen turer inni mellom, og kan fortsatt ta tåhev og knebøy (uten vektstang på ryggen da). Har også et par med, hva heter det egentlig, «knipemanualer», en sann du har å handa og klemmer i sammen. Fint for klatremusklaturen det. Annen styrketrening på overkroppen blir det lite fint av framover i nesten 3 måneder, da bruddet skal ha grodd helt. Skal ikke klage, armhevninger var aldri men favorittøvelse hehe. Men satser nok å komme meg på sykkelsetet lenge før det. Er nok ute i skævven og luffer før det også. Knællbra at resten av dere trener bra og gjør det bra også! Ekstra motivasjonsfaktor det for å bli fort bra igjen og få trent =)

Ingen kommentarer: