mandag 11. august 2008

NM-Ultra: Oppsummering

NM-Ultra er over. Etter ei uke med gode forbredelser var jeg relativt spent før starten på lørdag. Planen var å unngå de store bommene og ikke sprekke.

Første runden gikk ok, men noe småbomming var det. Kjente meg relativt fresh hele veien og det var gøy å løpe langstrekk. I etterkant ser jeg at jeg nok har vært litt feig i løpinga mi. Løp også stort sett alene hele turen. Det var egentlig like greit!

Andre runden var også en helt grei runde, men det gikk ikke voldsomt fort. Begynte dessuten å merke det litt på kroppen etter 2,5 time løping. Var vel ikke så rart, da man egentlig skal være i mål da. I mål var jeg nr 25, noe som er ny personlig rekord i NM-senior sammenheng for min del:) Må vel også nevne Tveite sin 7. plass, som var relativt imponerende. Har vanskelig for å tru at han var veldig hardt skadet.

Nå er det bare å se fram mot NM-uka i Tromsø, og langdistansen der. Men aller først skal boyZa nedlegge mange treningstimer på Ås!

Ingen kommentarer: