torsdag 7. august 2008

NM-Ultra: 2 dager igjen

To dager igjen til det som blir en styrkeprøve uten sidestykke! Nå er det snart ikke mer det går ann å gjøre for å stille optimalt forberedt så derfor velger jeg å si at toget er i rute, hvilket NSB forøvrig skal ha ros for at de har vært denne uka også!

På toget idag leste jeg en artikkel i VG om Jens Stoltenberg og hans regjering. Vet at jeg var kritisk til Senterpartiet i går, men i dag er jeg kritisk til det norske folk! Saken er den at regjeringa ligger bra i rute med sin Soria-Moria erklæring og innholdet i den som de gikk til valg på. Allikevel skriver VG at vi vil ha mer enn bare innfridde løfter. Mer av hva da? Dersom man leverer en besvarelse til beste karakter kan man vel ikke gjøre det noe bedre? Jeg mener at vi må slutte å være så forbanna storforlangende her i landet. Bildet under illustrerer vel nordmannen, fjellapen, på det rette:



Dagens treningstur av av den fantastiske sorten. En drøy times løping i Nordmarka med en tur oppom Vettakollen var dagens ingrediens. Der kunne man se hele Oslo i all sin (prakt). Løpeturer i Nordmarka blir det garantert flere av!

Middagen idag bestod igjen av fisk. Fisk er sunt sier dem. Jeg tror på det folk sier.



Er forøvrig sterkt kritisk til det nye printersystemet ved UMB! Når jeg vil ha A3 format, så mener jeg A3 format!

Dessuten tipper Naked Aas BoyZ at blant annet at et av følgende navn havner på pallen under årets NM-ultra:

3.plass: Anders Tiltnes
4.plass: Stig Alvestad

Ingen kommentarer: