mandag 29. september 2008

Veivalgsanalyse

Nå er det på tide med en veivalgsanalyse igjen på bloggen. Dessverre gidder jeg ikke å skrive så mye, så dere får se på karta istede. Var på Sjusjøen i helga og løp to løp. På lørdag var det en 13,6 km langgdistanse fellesstart, og på søndag løp jeg siste etappe 5,5 km på en stafett med 6 etapper.



- Tok eget veivalg til 1.post og bomma, så aldri Wingstedt.
- Løp fra nesten alle til 6. post. Men sikkert bedre å løpe rett på.
- Tett granskau fra 7.post og inn, så måtte orientere.
- Så Jonas litt etter 15. post og løp det jeg hadde. Tok en annen trasè mot siste og stempla så vidt før han.

Ble nr 2 bak verdens beste sprinter og rett før norges beste i feltidrett.

På søndag løp jeg stafett. Jeg løp så fort jeg kunne, men var ganske sliten i beina. Bomma lite og løp inn til 4. plass av 21 lag, men ble diska da en på laget ikke stampla på siste post.



Resultater er her

Dessverre er veivalgene tegnet med blå penn!

Ingen kommentarer: