mandag 14. januar 2008

Sipping

Anita Valen de Vries er sur fordi hun ikke får Olympiatoppenstipend i 2008. Hun truer med å legge opp fordi det ikke er penger å hente i damesykling. Hvor mye penger er det i orientering da? Vi klarer å satse og ha det gøy allikevel. Det krever bare at man ofrer andre ting. Jeg kan ikke si jeg jeg bryr meg mye om Valen, annet enn at jeg vil si følgende.

Hvilke resultater har Valen som skulle tilsi at hun er kvalifisert til stipendet?
Ingen.

Hvilke grunner er det da til at hun skal få stipend i steden for andre lovende utøvere med resultater og fremtidspotensial innen idrett?
Ingen

Hvilke grunner er det da for å sippe i VG?
Ingen

Hva bør hun gjøre isteden?
Holde kjeft og trene eller holde kjeft og legge opp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Der traff du spikern på hodet!!

Forrestgumper sa...

Tiltredes!

Forrestgumper sa...

Et lite kutt i sminkebudsjettet, og Valen vil kunne satse som før.

Anonym sa...

Vakkert!