lørdag 12. januar 2008

Rezpekt!

Vi skriver 12. januar i treningsdagboka. Et ufyselig vær som ikke innbyr til fine løpeturer eller muligheter for å dra mil på ski. Skal man ut å trene i et slikt vær bør motivasjonen være på topp og man bør heller ikke være redd for å bli bløt!

Ola og jeg bestemte oss allerede i går kveld for at vi skulle ut å løpe på morran idag. Vi stod opp til ett skikkelig drittvær, men vi hadde en veldig fin tur på Årungen Øst. Ola kom med mange gode historier og vi så til og med noen spor før oss. Ola var sikker på at det var Tveite som hadde løpt foran oss. Vi prøvde å føle sporene ei lita stund men de ble borte. Etter å ha løpt litt i ring i et område jeg vil karaktrisere som relativt fin skog la vi turen om Tinehytta og Nordskogen tilbake. da jeg var inne igjen fra turen viste klokka 1 time og 40 min. En meget habil tur i et ufyselig vær.

Vel hjemme tok jeg en dusj, ryddet litt og spiste noen ostesmørbrød. Plutselig kommer Sveinung inn døra rimelig bløt. Jeg ble litt overrasket da han kom inn fordi jeg ikke hadde sett ham da jeg dro ut idag. "Har du vært ute og trent", spurte jeg. "Ja, jeg tok toget til Vestby og løp hjem igjen" Løpstid: Godt over tre timer! Det er hva jeg kaller for REZPEKT!

Ingen kommentarer: