onsdag 12. desember 2007

Ås by Night and Fog

I går kveld var det tid for min sesongdebut i Ås by Night and Fog. Flere av de andre boyza deltok allerede for et par uker siden, men jeg hadde spart det gode øyeblikket til nå. Det var night, men ikke fog da vi sto klare for fellesstart på en kolle i skogen på Nesodden. Som vanlig hadde arrangementet lokket et bra startfelt, men jeg var innstilt på å hevde revir. Løypa var gaflet veldig bra og jeg løp stort sett helt alene hele veien. Underveis fløt det tidvis veldig bra, men jeg gjorde en liten bom og et dårlig veivalg, så det var ingen selvfølge for meg at jeg skulle være førstemann i mål. Men det var jeg, og som om ikke det var nok var det hele 9 minutter ned til Soukup på andre og 10 minutter til klynga med jr-verdensmesteren. En deilig tilbakemelding på at ting begynner å gå av seg selv igjen!

Kart og veivalg finner du dersom du går via http://student.umb.no/~orientering

Ingen kommentarer: