torsdag 8. april 2010

Vårstemning

Da har noen av boyZa allerede startet sesongen med suksess, mens andre går hvileløst omkring og venter på sin sesongstart. Daglig kommer det frem masse deilig skogsbunn, og da flyr tankene raskt tilbake til tidligere hendelser i o-løypa.

Tolvtepost

Løpet starta bra som f**n
gikk rett i første, gikk rett i aen

Løp og hadde full kontroll
men det var før post nummer tolv

Plutselig skjønte jeg ingentingen
stod der og gressa langt i fra ringen

Det var ingen post på steinen her
og nå vet jeg ikke hvor jeg er

Skogen som hadde vært så skjønn
var blitt så aldeles forferdelig grønn

Nå var jeg skikkelig ute å kjøre
siste sikre måtte jeg gjøre

Løp tilbake til forrige stien
tok ny kurs - fra teorien

Etter å ha lett med trette ben
fant jeg posten bak riktig sten

Ville nå bare bort derifra
og resten av løpet gikk mindre bra

1 kommentar:

Spettet sa...

Lyriskomando:-)