tirsdag 2. desember 2008

Tanker i natten.

Jeg får ikke sove. Har hørt på Podcaster av Radioresepsjonen og massevis av musikk. Det er noe som gnager meg. Jeg tenker.

På treningen i dag ble jeg minnet på at jeg ble slått av ei jente på det første løpet Ås by Night and Fog cup. Glisene og hånlatteren fra Bolten og Lucky brente seg fast i hjernebarken. Jeg prøvde meg forsiktig med at Lucky ble knust av Susanne Wignene på Store Besserud i Holmenkollstafetten for et par år sia. Det ble blåst brutalt tilbake! Det var Orientering som telte! Joda, jeg ser den. Og Bolten har jeg faktisk ingenting på!

Hva skal jeg si? Jeg mener at vi i Naked Aas BoyZ har mye å lære av jenter. Iallefall jenter som slår oss i o-løypa. De har jo åpenbart skjønt noe som jeg ikke har fått med meg. Ting storheter som Bolten, Tiltnes, Karlsen og Lucky for å nevne noen har fått med seg, men ikke jeg. Jeg skulle likt å vite.

Kanskje jeg bare skal innfinne meg at det iallefall finnes ei jente der ute som er bedre enn meg i Orientering da? Svaret er selvfølgelig NEI! Her må man trene mer! Det er jo derfor jeg er på utviklingsgruppa til NAB. Jeg skal jo utvikle meg, en dag skal diamanten skinne, men på veien er jeg villig til å lære, også av jenter som slår meg.

Ingen kommentarer: