onsdag 7. november 2007

Kadaveroppkjøring

I kveld prioriterte 4 av vårt brorskaps medlemmer egen intervall framfor den alltid så faste friidrettsintervallen. Det ble løpt med lykt på de nye merkede løypene i ash...et eller annet skogen. Det ble med hele 2 runder, etter at vi hadde løpt litt feil på første runden...Jeg personlig trodde vi skulle løp noe som ligna fartslek, relativt korte drag med lang pause, sann vi alle liker det. Men neida, vi klinte til med et 9 min. drag med en gang...da hadde vi løpt rundt nesten alt som var av denne ash..skogen. Etter litt over 2 min. pause dro vi i gang med andre draget, la meg bakerst, tenkte at jeg fikk helle kjøre som f*** på siste draget. Etter 2 min så mister jeg fotfeste, flyr i en slo motion bevegelse og lander i gjørma, så nesten livet hittil i rask revy...Men fikk da en tung jobb med å fortsette, lå bakerst og nå enda lenger bak. Men da vi endelig var ferdig med draget, ca. 7 min, så var vi ferdig...ikke noe sistedrag...men like greit...burde vel ikke kjøre seg i senk før den legendariske Kadavere'n, får nok tid til det der...
Kadaver'n er også blitt internasjonal, så på en engelsk o-side at det brått var lagt inn Kadaver'n der!
Link: http://www.attackpoint.org/eventdetail.jsp/event_1833
Hvem vet, kanskje det kommer noen fra USA, eller New Zealand...

Ingen kommentarer: